Gå videre til hovedindholdet

2 skridt frem og 3 tilbage

Fra 2013 til 2016 tabte jeg stille og roligt omkring 25 kg.

Det gjorde jeg på den sunde og rigtige måde masser af motion og forholdsvist sundt mad.

I 2016 endte jeg 3 måneder "in hell". En periode med sygdom og dødsfald og ting i livet som satte alle de gode vaner på stand-by.

Det standby der skulle have varet i 3 måneder (burde nok slet ikke har været på standby!) kom til at være i et år!

På dét år, har jeg så taget 30 kg på! TO skridt frem og TRE tilbage!

I år bliver jeg 40 år og jeg havde håbet og satset og gået efter at have tabt 40 kg til min 40 års fødselsdag...

I stedet tog jeg 30 kilo på! Det er sgu da nedslående..

På den anden side har jeg formået at komme helskindet igennem en svær periode uden at jeg mentalt/psykisk er blevet påvirket af det. Jeg må vist bare acceptere at jeg fysisk er blevet påvirket i stedet.. det kan ses på min krop. Det kan mærkes! Nu skal der altså gøres noget ved det...

Der er kun 4 måneder til min 40 års fødselsdag så jeg når på ingen måde mit mål om at tabe 40 kg. Vægt er også kun et tal.. nu drejer det sig om at få det bedre fysisk og blive sundere.. at komme igang igen! I'm Ready.. .

Kommentarer